AndroıdSanal Dünya Haberler

İnstagram Plus Güncel Sürüm

İnstagram plus güncel sürüm – Bu modlu instagram sayesinde sizleri kimin takip edip etmediğini, kişinin hemen kullanıcı adı altında görebilirsiniz. Atıyorum siz beni takip ediyorsunuz ama ben sizi takip etmiyorum peki nasıl öğreneceğim bunu derseniz instagram plus devreye giriyor.

Normal İnstagramı kaldırıp bunu kurun sonra herhangi bir profile girip kişinin sizi takip edip etmediğine bakın. İnstagram Plus sayesinde başka bir uygulama kullanmadan fotoğraf ve video da indirebilirsiniz.

İstagram Plus İndirin

Fotoğraf veya videonun sağ üst köşesindeki ”üç nokta” ya tıklayınca indir seçeneklerinden faydalanabilirsiniz, Ayrıca tekrar söyleyelim, normal İnstagramı kaldırmazsanız bu uygulamadan faydalanamazsınız.

İnstagram plus güncel sürüm indir
İnstagram plus güncel sürüm indir

Not: Bu uygulama 2014’ten beri modlu ve sıklıkla güncelleme gelmektedir takipte kalırsanız en güncel versiyonları indirebilirsiniz.

Not2: Arkadaşlar çalışmıyor diyenler varmış, normal İnstagram’ı kaldırıp bunu kurmanız gerekmektedir, aksi takdirde çalışmaz. Herhangi bir sorunda yorum atabilirsiniz.

Yenilikler: Videolar otomatik sesli olarak açılacak (yani tıklayıp sesini açmanıza gerek yok), Hata düzeltmeleri ve iyileştirmeler.

İndirme Bağlantısı

İnstagram Plus Güncel Sürüm İndirin

Ayrıca İlginizi Çekebilir: İnstagram Hesap Dondurma Nasıl Yapılır?

İlginize:  Mantık Oyunu Tavsiyesi: Brain Dots!
TCybers.Net
Mobil cihazlar, yazılımlar, android, iphone, windows konusunda geliştirilen teknolojiler hakkında bilgilendirme ve haber içerikleri üreten, özgün içerik portalı.
Avatar
Dns Protokolleri TCP'ye nazaran daha yavaştır bunu belirteyim.Sorununuza çözüm olrak Droid VPN deneyebilirsiniz. Yakın zamanda kaleme alınacaktır.
Avatar
  • Avatar
    Adsız
  • Ocak 20, 2018
Eyvallah kardeşim çok teşekkür ediyorum canın sağ olsun
Avatar
Şu anda benim buna ayıracak zamanım yok, diğer arkadaşlardan ilgilenenler mutlaka olacaktır, ilerleyen günlerde bir şeyler yapılabilir, ama bu kesinlikle olacağı anlamına gelmez, ilginiz için teşekkürler.
Avatar
  • Avatar
    Adsız
  • Ocak 20, 2018
Yunus Emre kardeşim DNS ile dediğim şu interneti nasıl yaparız kaç gündür cevap yazmadınız yapabilecek bişey yokmu
Avatar
  • Avatar
    Adsız
  • Ocak 5, 2018
Kardeşler ne zaman paylaşacaksınız. 3 gündür sizden haber bekliyorum.
Avatar
  • Avatar
    Adsız
  • Ocak 2, 2018
Önemli olan yavaş ya da hızlı olması değil saygı değer kardeşim. Önemli olan OpenVPN ya da QPython'a DNS ile Turkcell bedava internet yapabilme imkanımız varmı? Eğer varsa lütfen en kısa sürede paylaşabilir misiniz? İnanın sizin sitenizde gördüğüm ilgiyi hoşgörüyü başka hiç bi sitede görmüyorum. Başka sitelerden bazıları hep para kazanmak için sahte linkler ve yalan haberler yayınlıyorlar. Ama sizler öyle değilsiniz. Bunu sizin gözünüze girmek için size yalaklık yapmak için yazmıyorum. Doğru olan neyse onu söylüyorum. Sitenizde çok şey öğrendim hakkınızı helal edin. İyiki varsınız kardeşlerim.
Avatar
DNS dediğimiz şey örnek "www.tcybers.net" şeklindeki site adresinin IP numarasıdır "8.8.8.8" gibi, SlowDNS, Freedom gibi uygulamalarda birer VPN`dir aslında, sadece veri alıp-verme işlemini, gsm operatörünüz tarafından tanımlı internet olmadan yapan dns adreslerine bağlandıkları için DNS ile ilişkilendirilmekteler, yani onlarda birer VPN`dir, sonuç olarak aynı methodu normal vpnyede kursanız hız yine yavaş olacaktır, çünkü direkt veri alıp gönderen dnsler aşırı yavaştır, BAŞKA BİR VPN SİSTEMİNDE KURMANIZ ONLARI HIZLANDIRMAZ, yinede qpython scriptleriyle tatmin edici sistemler kurulabilir.
Avatar
  • Avatar
    Adsız
  • Aralık 31, 2017
Selamın aleyküm ve rahmetullahi ve berekatihu sayın saygı değer tcybers admin ve yazar kardeşlerim sizlerden küçük bir ricam olacak konumuzla alakalı değil ama en güncel konu içerisinde belitmek istedim turkcell dns olarak internete girebiliyoruz YourFreedom ve SlowDNS isimli uygulamalar ile peki bu DNS işini OpenVPN ye yapsak yani DNS ayarlı turkcell config olsa ben anlamıyorum bu iş sizin alanınız ile alakalı olduğu için sizlere soruyorum nasıl olur nasıl yapılır lütfen en kısa sürede yardımlarınızı en içten dileklerimle bekliyorum kardeşlerim. ALLAH'A emanet olun.
Avatar
Cihazınız rootluysa tekrar kaldırıp kurabilirsiniz, araç olarak Lucky Patcher kullanın. Rootlu değilse format atın çünkü bu tarz sorunlar bir yerden değil birçok yerden kaynaklanır, yani cihazınızda daha ciddi sorunlar olabilir, en azından yazılımsalsa format çözecektir. İyi günler.
Avatar
Şöyle söyleyeyim.İlk indirdiğimde normal bir uygulamaydı.Fakat sonradan sistem uygulaması oldu.Nasıl olduğunu bende anlamadım.Uygulama kaldırılmıyor yalnızca devre dışı bırakılıyor.
Avatar
MEB cihazları hakkında makale kaleme alınacaktır takipte kal iyi günler.
Avatar
teşekkürler
Avatar
Stock rom kurulumu yapmanız gerekiyor
Avatar
Cihaz geldiğinde mi kuruluydu, nasıl kaldırılmıyor?
Avatar
Güzel açıklamışsin tebrikler kardeşim.
Avatar
meb tabletini romlarken cihaz galiba soft-brick oldu general mobile yazisinda kaliyor ne yapmam lazim
Avatar
Benim Instagram uygulaması telefondan kaldırılmıyor.Ben bu uygulamayı nasıl kullanıcam ?
Avatar
en yakın zamanda yazar bilgilendirelecek
Avatar
Benim instagramim cok agir ilerliyor. Guncelleme geldimi acaba
Avatar
Kardeşim kusura bakma yanlış link vermişim bu küçük hatam için özür dilerim linki yeniledim tekrar kusura bakma iyi g0nler dilerim.
Avatar
Diğer instagram uygulamasını kaldırdığım halde bu özelliklerden faydalanamıyorum..
Avatar